Onsdag

Igår satt jag hos Lina i frisörstolen i sex (!) timmar. De tre första timmarna var det enbart skönt men på slutet hade jag riktigt, riktigt ont i min rumpa. Egentligen skulle Lina göra en svinrygg på mig men innan hon bestämde sig för vad hon skulle göra ville hon testa en annan typ av chin jong och det blev skitläckert. Men med tanke på att hon inte kommer att ha så lång tid på sig så testade hon ytterligare en frisyr som jag inte vet vad den heter men det blev iallafall den som hon kommer att göra nästa helg. Så 07.30 nästa söndag måste jag infinna mig på salongen...Jösses säger jag bara!

Nu är jag tillbaka i umeå igen och det känns bra. Om en timme ska soffan komma hit, och sen ska vi bege oss till Matilda och Anders för att hälsa på. Det ska verkligen bli jättekul att träffa dem eftersom vi inte har setts sedan i början på februari.

Häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback