Färdig!

Helt otroligt, jag mailade in kontraktet 11.59. Snacka om att vara ute i sista stund. Jag förstår inte vad som har hänt med mig. Tidigare har jag alltid haft en sån bra framförhållning men den verkar vara som bortblåst nu. Jag pratade förresten med min handledare i onsdags. Hon måste ha trott att jag va väldigt ung för hon hade träffat på en av hennes gamla elever som tog studenten i våras, Mikaela. Mikaelas familj och min familj är väldigt goda vänner och jag och Mikaela har utvecklat en slags syskon/nära vän relation genom åren. Då de hade träffats hade Mikaela sagt till min handledare att en av hennes kompisar skulle komma och göra praktik hos henne nästa vecka. Under samtalet frågade min handledare vilket program jag hade gått i tron om att jag tog studenten i våras. Så med andra ord trodde min handledare att jag var född -88.

Nu är det helg och det känns förjävla bra!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback