Förkyldig

Jag borde få IG i närvaro på den här sidan. Till mitt försvar kan jag bara säga att jag ligger däckad i en förkylning för tillfälligt. Och det är en konstig förkylning. Jag har feber och ont i öronen,Thats it! Ingen snuva, inget halsont. Eller lite svullen i halsen är jag men inte så där förkylningsaktigt som det brukar vara. Fast det är inget jag längtar efter helller... Så mitt liv är ganska stilla för närvarande. Spenderade dock helgen i umeå och det blev en skön helg. Två hemmakvällar, lite vin, TP, tacos och melodifestival. Lite Pensionärsvarning där kanske... Men det gillar jag :)Jag hittade också världens sötaste/finaste/gulligaste alla hjärtans dags-kort i min brevlåda när jag kom till umeå! Tack min lilla solstråle, u rock! (Y)

Det är så trist bara att vara sjuk på praktiken. Det är inte första gången och det lär förmodligen inte vara den sista heller. Immunförsvaret verkar bli totalförstört under dessa veckor. Och jag som är sååå sugen på att träna! Ja, ja man kan inte få allt här i världen. Suck!

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig! Jag känner också att jag kanske håller på bli förkyld. Visst är det typiskt att man ska bli det just nu?! Ha det bra iaf! =) Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback