Lördag 2/2

Jag har insett att jag inte är så duktig på det här med Lazerdoom. Vad sägs om det faktum att jag hamnade på 13:e plats av de 15 som spelade. Och att jag hade en träffprocent på 9. Lägg därtill att de spelare som jag träffade mest var mina medspelare. Som sagt, jag är ingen talang men eftersom jag tillhör den skaran som inte bryr mig särskilt mycket om ifall jag är bäst el inte (ok, här räknar jag inte in bollsporter och sällskapsspel) så var det ändå hur kul som helst! Det där vill jag bara göra om alltså... Efter spelandet blev det bastu och dusch och därefter åt vi en mycket god tacobuffé. Sedan körde vi singstar och där var jag nog ännu sämre än vad jag var när jag sprang omkring och sköt. Det sjuka är ju att så fort man intagit alkoholhaltiga drycker tycker man att man har världens bästa sångröst. Eller jag vet ju inte ifall det är så för alla men jag har en tendens att tro detta om mig själv och det är lite jobbigt eftersom jag vet hur jävla kass jag är på att sjunga...
Kvällen avslutades på rex där jag mötte många kära ansikten. En kväll som var riktigt lyckad måste jag säga. På många olika sätt.

Tack Carro för en superrolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback