TGIF

Sportlov väntar för eleverna och man kan riktigt se hur lättade de är. Tänk om man hade en sådan tur att man kunde få ha sportlov. Jag tror inte riktigt man föstod hur lycklig lottad man var på den tiden. Jag har iallafall varit en drygjävla lärare och gett mina elever en skrivuppgift över lovet så jag antar att de hatar mig nu. Nästan iallafall.

Idag avverkades en mycket god lunch på swedbank arena. En lika snabb lunch som den var god eftersom en av mina kollegor (gud, så vuxet) var tvungen att snabba sig tillbaka till skolan för lektion. Men trots snabbheten på lunchen var det skönt att lämna skolmiljön för en stund och se anndra människor än lärare, elever och annat skolfolk!

nu blev stress än en gång, ska iväg, eller hem kanske jag ska skriva ,till umeå. Thank god it's friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback