Vi går mot ljusare tider

Jag vill bli frisk. NU!!!

Det är så sjukt frustrerande, man kan verkligen inte göra någonting. Det mest upphetsande som hände igår var att jag lekte med nacho med en laserpenna. Känner mig LITE rastlös... fast samtidigt så orkar jag inte göra så mycket heller.

Idag kom jag att tänka på att det är endast en månad kvar tills det är vår. Eller det där är ju lite flytande men jag tror faktiskt att om ca en månad så känns det som att det är det iallafall. Skärtorsdagen är i år den 20/3 och är det inte vår när det påsk så spelar inte zlatan fotboll. Påsken är underbar på alla sätt och vis. Det är en välbehövlig vila från skolan/jobbet och man får äta hur mycket godis som helst. I år hade jag nog tänkt följa med till fjällen men jag har inte riktigt bestämt mig till 100 procent ännu. Eftersom praktiken varar ända fram till dessa helgdagar hade det varit skönt att tillbringa tid i umeå också. Men jag får se, det är ju trots allt en månad kvar.

Men visst har ni märkt att det är mycket ljusare på eftermiddagarna/kvällarna? Bara tanken på det får mig att le och frustrationen över att jag är sjuk försvinner en aning...

:)

Kommentarer
Postat av: ylva

Jag håller med dig till 110% Maria. Ljusare väder = ljusare tider. Idag har jag dessutom fått mig en rejäl dos av den fina solen och det friska vädret :) Friluftsdagar är underskattat, och på tal om det så är tydligen den här grilldagen flyttad till lördag, hur känns det för dig? pusspuss å krya på dig

Postat av: Ida

Visst är det frustrerande att vara sjuk? Jag blir galen! Krya på dig! :)

2008-02-20 @ 15:51:58
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Maria

Ylva:
Härligt med frilufsdag! Det har varit en kalasdag här i övik, synd bara att man inte fått njuta av den. Jaså, lördag...Jag har en beachtid mitt på dagen så jag får nog återkomma senare men det låter intressant :)

Ida: Ja det är ju det, är du sjuk också?! Isåfall får jag hoppas att du kryar på dig och lycka till med praktiken!

2008-02-20 @ 17:10:45
URL: http://mariapinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback