En liten hyllning

Eftersom mina två senaste inlägg har handlat om minikronorna måste jag skriva en rad till om dessa fantastiska kämpar. Vilken bragd de har gjort trots att de förlorade finalen! Vilken upphämtning de gjorde ikväll... Bara det faktum att de inte har förlorat en match under hela turneringen(förutom sudden) gör de till hjältar! Jag tycker det var så fint när Mårtz pratade om laget i intervjun efter matchen. Han sa: "för mig är grabbarna vinnare". Jag tror han t o m sa det två gånger också... Den syndes att han var tagen men vem skulle inte vara det i ett sådant ögonblick?!

Vi hade mys ikväll! En massa ost, kex, naturgodis, popcorn och vatten(!) tillsammans med trevligt sällskap (jennie, gunsan, emilio, bergström, tommy) hemma hos jennie. Efter matchen såg vi på "på spåret" och "christmas cup", där det sistnämda tydligen var en danstävling som jag har seriösa planer på att ställa upp i nästa år. Lite träning först bara eftersom mina moves inte riktigt vill det jag vill ännu.

Nu ska jag hoppa i säng!
xoxo

En bild på coachen bara:       image37

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för den fina kommentaren på min blogg! Jag blev jätteglad! =) Hoppas att vi ses snart! Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback