:)

Jag har just tittat igenom min telefon och hittade lite sms. Jag vet, jag snor just nu detta av andra bloggskribenter. Men jag kunde inte bara låta bli...Följande sms är sådana sms som jag blivit glad för, eller gett ett leende till av andra orsaker:

Jennie:"Knullad DSG!Har en riktigt kass förkylning, men kul att va i stan!Skönt att du börjar få ordning, jag röstar på rex. Du då? var e du och vart ska du? puss"
Maria Ö: "Det jag sa va kom hit älskade vännen. puss"
Brinken: "Jag skickar dig ditt liv med bussgods, beräknad ankomst tisdag vecka 2. Och på frågan om jag är knullad, ja! Fullt ut!"
Maria: "Hej darling! Hoppas allt är bra med dig o att du får en superhärlig och rolig nyårsafton! Du är bäst! Puss"
Gosoffanmin: "Hej!Lever du? Jag har tappat rösten"
Jennie: "Hittade precis Niklas Sundström under en bakplåt :)"
Gosoffanmin: "Blev du kidnappad och bortförd eller?"
F B: "Jo jag vet...enda problemet är att jag firar 10 dagar utan snus och sprit med vin/öl och cigg :) Blir det ingen utgång eller?"
K B "Ta med en vältränad vän och så syns vi på news :)"
X: "Alltså Maria, jag har antagligen gjort ngt ganska dumt angående The j-pact. Jag får väl höra vad du har att säga imorgon..."
Linus: "Jag blev glad av att höra från dig idag.:) Maria är honug och linus är te. och umeå är vår förkylning."
Brinken: "Amen va äre här? Ingen Maria Theresia på ishockeyn idag (ivartfall inte på familyseatsen). Frågan är, har du byttt sport? Du får en chans till. Järvet möter härnosand imorn på banken...upp till bevis :)"
X: "shit, vilken snygg kille som går i vår klass:) värsta ögongodiset hihi"
S B: "Ja ha du stötte på patrull du också. Så jävla typiskt. Tur vi har varandra liksom =)vet inte hur många gånger jag velat träffa henne men det kommer aldrig till skott. Man bygger upp en massa falska förhoppningar om att få träffa henne hela tiden..."
Gosoffanmin: "Hej! du missar ingenting. Det är en sagotant, som pratar om vygotskij. Vill du haka på strömpilen i em? Jag har kommit på ett smeknamn till killen som är söt - lashes ;) Puss

(Här står ordet "knullad" inte för den som det egentligen betyder utan mer....hm, ja hur ska jag ge det en rättvis beskrivning... i bemärkelsen att det är ett adjektiv och att man känner sig bedrövlig. Typ)

Kommentarer
Postat av: x

jag känner mig väldigt anonymiserad :P

2008-01-30 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback