fingerjävel

Fan! Jag skar mig i fingret när jag skulle laga mat. Det är inte bra att vara stressad då, det kan lätt hända olyckor. Jag hatar blod också då därför ringde jag panikslaget til både Ida och Johan. Det kändes som att jag skulle dö. Men det gjorde jag inte. Dessa änglar kom med plåster och sedan var det fixat. Fast ont så in i h-vete gör det! (Jag vet, jag tål typ ingenting).

Vi har lirat beach och som vanligt var det jätteskoj! Sen blev det lite träning på gymet. Nu ska jag snabbt in i duschen och sedan blir det ned på stan och news med Ida!

Jag gillar News. Väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi åker till Hemavan på onsdag! Ska bli superkul! =) Ja vi får styra upp nåt snart! Jag är väldigt nyfiken på din nya lägenhet! Ha en bra helg! Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback