Första dagen i skolan

är nu bortgjord. Jag är faktiskt ganska förvånad över hur bra det känns. En sak som jag är överlycklig över är att de har tagit bort tentan från ck3. Alla som jag känner, som läst ck3 tidigare, har beklagat sig över denna tenta så himla mycket och nu slipper vi skriva den. Det är hur gott som helst... Visst, vi slipper ju inte undan den helt men det går bra mycket bättre att diskutera en bok än att lära sig den utantill. Åtminstone för mig. Klassen känns helt ok också, de flesta är bekanta ansikten som jag läst med tidigare. Efter skolan blev det beachspel med anders, anders o andreas och trots att jag lirat väldigt lite på senare tid så gick det ganska bra. Nä nu ska jag titta på reprisen av Grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback