Kärt återseende efter nästan fyra år

Skönt med en kväll utan krogen och en massa alkohol. Och faktiskt ännu skönare känns det att jag känner att det är skönt. Tidigare har jag mest känt att jag kanske har missat något ifall jag inte varit ute och så känns det inte nu. Ett tecken på att jag blivit äldre kanske?!

Idag har jag varit med om ett kärt återseende. Väldigt kärt om jag ska vara uppriktig. En smula vemod har också smugit sig på men det är väl lite det livet handlar om på något sätt. Att uppskatta de fina människor som finns i ens närhet för rätt som det är finns de, av olika anledningar, inte där längre.

Det har gått bra för mina lag idag. Modo vann mot skellefteå med 4-2 och sikeåpojkarna vann på deras bortatrip mot siwling/troja med typ 27-24. Resultatet är jag inte 100 säker på eftersom det gör så otroligt mycket mål i handboll...Hoppas på vinst imorgon också!

Drömmar kan vara konstiga företeelser. Det sjuka är att ibland när man drömmer så känns det nästan så starkt som att man verkligen har upplevt det som man har drömt. Så var det för mig inatt och när jag vaknade kände jag mig totalt vilsen av många olika anledningar. Jag har läst någonstans att drömmar beror på ens undermedvetna och att de baseras på tankar och känslor som man bär på. Om jag har detta i åtanke när jag funderar på nattens drömmar så har jag fått en del självinsikt som jag inte hade tidigare. Eller så var det bara så att det var slumpen som gjorde att jag drömde det jag drömde?! Hur som helst, nu ska jag möta drömmarna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback