Man skulle ha läst till jurist

Idag på uniaden var det sjukt mycket folk. Egentligen riktar sig inte uniaden till oss lärare men både jag och soffan gick runt och samlade på oss lite godis o pennor. En gubbe från VF kom och frågade ifall han fick ta kort på oss men vi sa att vi egentligen inte hörde hemma där så då fick han inte det. Jag tyckte först att vi kunde säga att vi läste till jurister el något men vid närmare eftertanke så hade det inte varit så smart. Och dessutom kändes det inte så inspirerande att vara på bild. Sedan drog vi ner på stan. Jag hade tänkt hitta en snygg outfit till på lördag men det gick inte alls bra. Alla affärer har rea och allt är utplockat och därmed blev min favoritsysselsättning, nämlingen shopping, bara trist. Men jag hade tänkt ge stan en till chans på fredag... Jag viiil ju hitta ngt snyggt till på lördag när vi ska fira carros nyfyllda 25 år! Jag längtar, det blir nämligen en visit på megazone där vi ska äta, basta och givet vis skjuta :)

Nu måste jag läsa och städa...min lägga ser ut som en bombnedslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback