Nu kämpas det!

Lika mycket som jag kämpar med min uppsats nu, lika mycket hoppas jag att småsöttrekronorna kämpar ikväll om guldet :)

Fy faan så drygt det känns när jag tänker på allt jag måste göra i veckan, gällande skrivandet alltså. Men lika drygt som det känns nu, lika skönt kommer det kännas när allt är över! Så det är bara att tänka positivt.

DET ÄR SÅ KUL ATT SKRIVA UPPSATS!!! :)

Lutar åt att vi ska se matchen på olles ikväll. Oj så kul! Fast jag och mina bihålor kör ikväll. På tal om dessa bihålor så har jag nog aldrig haft så ont i dem. Jag kan knappt öppna munnen och änne sämre går det att äta...måste nog uppsöka fabror/farbrorinna doktor på Måndag.

Nä nu är jag i ett bra flow :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback