onsdag

Idag väntar jag på en modifiering gällande "J"-pakten. Med tanke på de senaste dagarnas händelser krävs det vissa åtgärder. Inte bara för min väns skull utan även för min egen oxå. Zola och Chippen kommer inte lämnas oberörda...

Igår slog Modo Mora med hela 4-2. Jättekul tycker jag men den största behållningen var maten i restaurang Victory. Supergott var det och riktigt nice att kunna sitta och titta på hockey när man avnjuter en 3-rätters middag. Lite synd var det att min kompis Maria inte jobbade. Där har vi det där med ödets ironi igen... Hon brukar vanligtvis jobba varje match. Sedan när jag, som aldrig någonsing brukar sitta i restaurangen, kommer så jobbar hon givetvis inte.

Nu ska jag göra färdigt opponeringen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Såklart att det är den gången jag är ledig.. Men hoppas ni hade riktigt bra service ändå.. ;)Å visst är maten god...mmmm

2008-01-18 @ 16:43:51
Postat av: maria

Näe inte lika bra service som det hade varit ifall du hade jobbat. Fast då hade jag säkert stört dig en massa i ditt arbete :)Gryyym mat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback