Snälla människor och tur

när man har drabbats av otur i förbannelse under en hel dag, känns det helt osannolikt härligt när man återser turen igen.

När jag var ute på strömpilen idag träffade jag paulina och hennes kille. Hon frågade hur det gått med flytten och jag berättade om gårdagen och min glömskhet gällande pinkoden. Det visade sig att hennes kille jobbade på phone house så han ringde bara till telia o vips så var det hela fixat! Vilka ängar och jag kände mig gladare än gladast!

STORA BAMSEKRAMAR till:

M o P- för att ni åkt upp från övik och fixat så att jag kunna flytta! ni är guld värda

Mormor- för att du är bäst!

Soffan o David- för att ni har hjälp till med flytten. Tack så mycket, ni är ovärderliga!

Paulina o hennes kille -för att ni hjälpte mig med telefonen. Så mycket tid jag sparade där...

Johan- för att du är min alldeles egna psykolog som jag kan ringa till när jag har mina mindre sammanbrott :)

Min klass- tack för dessa terminer. Jag har haft väldigt roligt tillsammans med er och jag önskar er all lycka till med de andra kurserna och jobbsökeriet, för er som ska bli riktigt vuxna.


Nä nu är det dusch som gäller o sedan klassisfestis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback