Yes igen :)

Nu är uppsatsen färdig och det är svårt att beskriva den lättnad jag känner nu. Visst det är inte den slutgiltliga versionen men jag slipper tänka på den. Ett tag iallafall! Det är Fredag idag och det känns galet bra.
Jag ska försöka bege mig iväg till Umeå snart. Väl framme där ska jag möta upp Johan o Robban på stan för lite inköp till vår spelkväll. Idag blev det också klart att jag flyttar in i läggan i slutet av nästa vecka och det känns också hur bra som helst. Det är mycket positivt just nu... den enda nackdelen är att jag inte får min soffa förrän den 29:e men det kan jag leva med. Den kommer ju så småningom och det är ju huvudsaken :)

Nu: Packning

Kommentarer
Postat av: Denise

Visst är det en härlig känsla att bli klar med uppsatser, arbeten osv! :) ska själv påbörja en uppsats som jag sen ska redovisa om i 10 minuter. minst ;s saken är den att jag inte vet vad jag ska skriva om ;p förslag?

Postat av: Prinsipesan

Japp vi kör igång en ny tävling.
Denna gången handlar det om Prinsipesan -10.
Nu gäller det att var påhittig och komisk.
Den person som under dagen kommer med den bästa förklaringen
till varför man inte ska banta, vinner helt enkelt.
Priset? 1kg Godis!

2008-01-11 @ 12:22:07
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback