YES!

Det har varit många påpekanden gällande min stavning den senaste tiden. Inte iform kommentarerna nedan utan i form av muntliga kommentarer från personer i min omgivning som har läst här och tycker att jag är dålig på att stava. Jag kan inte annat än hålla med, bara i det föregående inlägget lyckades jag ju komma på mig själv. Även om jag läser sista kursen i svenskan just nu så ligger förklaringen till att det har blivit så här i att jag inte är färdig ännu. Så efter nästa vecka kan jag stava så bra man bara kan.

Det lutar nog åt att jag får flytta in i min nya lägenhet redan i slutet av nästa veckan. Gissa vem som är gladare än gladast!!!



image41

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va kul! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback