en utvilad dag

Igår somnade jag vid tio tiden och kände mig för första gången på flera, flera år utvilad när jag vaknade i morse. Ikväll kommer det inte bli lika tidigt eftersom klockan är snart elva och jag har inte ens duschat sedan jag kom hem från beachen...inte bra!

Snart är det helg och det är efterlängtat! Som det ser ut just nu så åker jag troligtvis upp till umeå. De få vänner jag har kvar i stan är bortresta i helgen så jag får helt enkelt försöka hitta på något roligt bus i umeå. Måste också försöka hitta åt mina nycklar och det görs nog bäst på plats. Det ser också ut som att det eventuellt kan bli en miniturnering ute på bettnäs på lördag om vi får ihop nog med folk. Det skulle vara sjukt kul eftersom jag bara spelat där ute på tidiga våren.


Jobbet är riktigt roligt och jag tror det går bra. Eller det känns så iallafall sen är det ju väldigt mycket som jag ska hålla reda på. Men alla är trevliga och jag blir glad av att vara där (Visst, jag skulle helst av allt vara ledig men som vi alla vet fungerar det ju inte riktigt så).

Nu, sängen och Paulo Choelo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback