less

Idag har jag varit riktigt less. Jag vet faktiskt inte varför eftersom mitt humör varit på topp tidigare dagar och även imorse när jag åkte på jobbet. Men det är väl sådär, ena dagen upp och andra ner. Men jag trivdes ju som bra med att vara på topp. Hm, får nog återinföra lite positivitet i mitt liv igen :)

Ikväll ska jag inte göra något speciellt. Vädret är kasst så det lär antagligen inte bli någon övikstour. Dessutom måste jag ägna min lediga kväll till att packa inför umeåresan eftersom jag sticker efter jobbet imorgon. Det är med blandade känslor jag åker till umeå imorgon. Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra. Även om jag tror det kan jag inte riktigt känna den där känslan...men det kommer säkert!

Nu ska jag stänga ner och gå hem för dagen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Blir det utgång i Umeå till helgen? Markus ska upp till fjälls med några kompisar så jag kanske ska fira och gå ut =)... andra helgen i rad men det spelar kanske ingen roll. Det är ju trots allt sommar. Kram

2008-07-09 @ 20:35:10
Postat av: Elin

Ja det vore verkligen kul att få träffas snart! Precis som föregående talare undrar jag om du ska ut i helgen. I så fall kanske vi ses! :) Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback