tebax

Nu är jag tillbaka på jobbet igen efter att ha varit jobb"ledig" sedan i torsdags. Ta i trä, peppar, peppar, det är ganska lugnt här än så länge. Det är jag glad för eftersom min hälsa inte riktigt är på topp och jag är nog kanske inte världens trevligaste människa dagen till ära.

Helgen:
På torsdagen satte jag mig i bilen och körde norrut. Rundtur i norra västerbotten där jag fick se hästar, grisar och lite annat smått och gått. Jag fick verkligen uppleva hur otroligt vackert det kan vara på landsbygden. På fredagen blev det sjukhusetbesök på tidiga morgonkvisten. Personalen var helt fantastisk och jag slapp läkarstudenter denna gång men den smärta jag upplevde genom undersökningen hoppas jag inte att någon någonsin behöver vara med om. En morfinspruta senare kändes det bättre och jag fick åka hem. Tack gode gud för de fina människor som finns i min omgivning... På kvällen hängde jag med VA och bara hade trevligt.

Lördagen var nog kanske helgen mest klockrena dag (om man bortser från smärtan). Vi drog ner på
taket och hängde där under dagen. För er som inte varit där rekommenderar jag er starkt att åka dit. Ett uteställe ute med pool, dansgolv och palmer. Jag var ju bara där under dagen men jag kan tänka mig att det är hur nice som helst en varm sommarkväll. På kvällen vankades det fest på Berghem och därefter rex. Jag var väl kanske inte i min bästa form men roligt hade jag ändå.

Som sagt, helgen var härlig trots allt. Jag hoppas verkligen att ondheten ger med sig snart för det är inte kul att ha det såhär. Det sjuka är att det mest gör ont när jag sitter ner och är stilla samt när jag ska somna. Det borde egentligen vara tvärtom. Men det positiva med det är ju att jag ändå kan träna beach :)

Nu är det mera jobb som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback