umeå igen

Idag sätter jag mig i bilen efter jobbet och drar upp till umeå. Jag brukar alltid tycka att det är kul att åka dit men så känns det inte riktigt nu. För er som inte vet så har det krånglat lite med mina cellprover och imorgon ska jag träffa en doktor och göra en undersökning. Vem vet vad som händer och sker och jag tror att själva undersökningen i sig är ganska smärtfri men det är inte den jag oroar mig för. Jag är mer orolig för vad för typ av besked jag kommer att få sen. Får jag besked imorgon? Måste jag vänta ytterligare flera månader? Vad händer rent fysiskt? Ja, tusenmiljoner frågor snurrar i min skalle och min mage har känts lite orolig de senaste dagarna. Jag fick det första beskedet i höstas och sedan dess har det här varit ett ständigt orosmoment. Det är inte det att jag tror att jag ska dö eller att jag har cancer men tankarna börjar rulla. Helst de stunder när jag är ensam.


Hur som helst så kommer jag antagligen att gå ut en sväng på lördag. Får jag som jag vill så blir det rex för jag vill ju dansa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch då, låter otrevligt. Hoppas att allt går bra! Och det gör det säkert. Vi ser väl om vi ses ute på lördag då! Blir nog Rex eller TC för oss skulle jag tro. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback