underlivet eller under livet

Idag har jag jobbat första dagen själv på övik energi och jag må säga att jag var väldigt nervös imorse innan jag åkte till jobbet. Men ta i trä, peppar, peppar, det gick faktiskt jättebra. Jag råkade säkert skicka någon person fel men i överlag är jag faktiskt nöjd. Som jag skrivit tidigare är alla i personalen så otroligt trevliga och hjälpsamma så det kan inte gå annat än bra då.

Ikväll har jag varit på middag hemma och sedan har jag inte gjort så mycket mer spännande saker. Det som varit lite jobbigt är att jag haft den sjukast magsmärtan på mycket, mycket länge. Jag ber till högre makter att jag ska slippa smärtan för den är inte nådig (eller hur man säger). Antagligen är det kanske lite oro inför fredagen... Förutom det är det väldigt mycket positivt i mitt liv just nu. Eller galet iallafall. Saker händer som jag aldrig någonsin skulle anat kunde hända och det visar ju att det mest oväntade kan faktiskt ske under livet. Eller underlivet :)

Nu ska jag försöka sova så att jag är någorlunda halvutvilad till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback