do it

Detta hittade jag på Idas blogg och syftet är att man ska lära känna ens vänner bättre. Så du/ni som läser detta och har en blogg, ni vet vad ni ska göra! 
1. När gick du upp idag?
kl 05.45

2. Diamanter eller pärlor? 
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
21, sjukt länge sedan med andra ord

4. Bästa TV program just nu?
Inget nu eftersom det är så förbannat dött på teven under sommaren. Men annars är det givetvis Grey's Anatomy

5 . Vad åt du till Frukost? 
Yoggi + kellogs all bran
 
6. Vad är ditt andra namn?
 Theresía
 
7. Din favoritmat? 
Farmors laxpasta, Italiensk mat och grekisk pastasallad

8. Den maträtt du inte gillar?
Blodpudding
    
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Den skiva med blandad musik som david brände till mig i vintras
 
11. Vilken bil kör du?
Har ingen egen men nu när jag är hemma kör jag mammas golf eller mormors subari (felstavat)
 
12. Vilken är din favoritmacka?
hm, hårt bröd oftast. Då gärna med ost eller skinka och paprika. Måste också ha salt på eftersom jag är saltmissbrukare

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Falskhet

14. Vilka är dina favoritkläder?     
Hemma - min gamla domsjöbyxor
på krogen - leggins och klänning. Fast nu på sommaren behöver man inte alltid leggins

15. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?    
Till en vit strand med turkost vatten. Även San Fransisco
 

16. Favoritklädmärke?

Twist & Tango

17. Var vill du dra dig tillbaka? 
I vågsnäs eller i fjällen

18. Favorittid på dagen?

16.15 då jobbet slutar eller 18.00 då beachträningen börjar

19. Var är du född?    
Örnsköldsviks BB


20. Vilken är din favoritsport att se på? 
Ishockey


 
 23. Coca Cola eller Pepsi? 
Coca Cola

24. Fotboll eller ishockey? 
Men hallå, jag är ju från foppaland!!! Ishockey så klart:)
 
25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla och det är inte alls kul eftersom hela vår samhälle är uppbyggt efter den förstnämnda

26. Manikyr eller pedikyr? 
Ingendera, tyvärr är jag ingen nageltjej

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
haha näe, mitt liv är inte så fruktansvärt intressant...

28. Vad ville du bli när du var liten?
Fotbollproffs
 
29. Varit i Afrika? 
Nej men en vacker dag ska jag eftersom en av mina närmsta vänner bor i sudan. Kanske lagom till fotbolls vm?!?
      
31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
haha näe inte en människa men min mormor och morfars hus. Och det huset är inte litet...

32. Varit med om en bilolycka? 
Nä tack gode gud för det!

33. Favoritdag i veckan? 
 Fredag

34. Favoritrestaurang?
Invito i ume eller nevias italienska restaurang i övik (kommer inte ihåg namnet)
 
35. Favoritblomma?    
Förgätmigej

37. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Subway eller sallad på max.

38. Äger du en cykel?
Ja, fast just nu är den ute på vift  i umeå. Även mina nycklar...

39. Vem fick du senaste mailet från?
Säkert något oseriöst. Har inte kollat min mail på väääldigt länge
  
 40. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?   
Ikea, peak performance och twist & tango butiken i sthlm

41. När går du till sängs?
Alldeles för sent

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? 
-
 
43. Senaste personen du delade en middag med?
Christina
 
44. Vad lyssnar du till just nu?
Datorn
 
45. Favoritfärger?
På sommaren är jag väldgt färgglad och fullkomligen älskar rosa. På vintern blir det lite mer diskreta färger...
 
46. Hur många tatueringar har du?
Noll

47. Hur många sänder du det här mailet till?
Ingen
 
48. När var du onykter sist?
I lördags
     
49. Nästa inplanerade festlighet?
Nästa inplanerade är den 11/7 men säkert blir det något bus innan dess. Jag gillar bus :)




Så, nu är det bara att sätta igång att skriva på era bloggar. Och du, ylva, återuppta bloggen genast!!! :)

Kommentarer
Postat av: ylva

sjukt många frågor maria :P bloggen kommer igång så fort jag vet vad jag ska skriva om ;)

Postat av: maria

men allvarligt! Du är den som jag känner som alltid hamnar i någon form av äventyr, skriv om dem! Du måste ju skriva lite nu innan du flyttar för när du har gjort det så kommer du inte ha någon tid alls över :( Förresten, vad gör du i helgen? jag kommer troligtvis till ume :) puss

2008-07-01 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback