fields of gold

under ens liv händer ibland jävligt störda och sjuka saker. Det har jag fått erfara den här helgen. Grymaste ylva och jag hade världens rockigaste fredag. En öl blev genast  flera öl, shots, öl igen och champagne. Vi härjade lös på killtoan och vem faan kunder förstå hur det gick till?!? Gladare än gladast blev jag iallafall för min älskade vän. Natten slutade inte förrän på sena morgonen och jag fick ytterligare en del fina minnen att aldrig glömma. På lördagen åkte jag, VA och soffan på fest hos några kompisar till VA och det var mycket trevligt. Kvällen slutade på rex och där hände både de ena med det tredje. Det är ingen nyhet att livet ibland visar sig att vara väldigt ironiskt. VA fick en smäll av en brud, jag tappade i princip (!) klänningen på dansgolvet, glömde en väska på ett matställe och kom hem med de mest oljiga händer jag någonsin sett. Ja, vad säger man?!? Ingen kan någonsin klandra mig för att inte leva livet fullt ut iallafall.

Som sagt, man vet aldrig vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback