Yeah!!!

Jag har just kommit fram till att jag har jobbat 13 dagar (borta två dagar eftersom jag var på sjukhuset i umeå) och har 17 dagar kvar. Sedan ska jag även jobba på SNYGG under 3 dagar eftersom Anna ska på inköpsmässa så alltsomallt har jag 20 jobbdagar kvar denna sommar. Det känns nice... man har nästan jobbat hälften liksom!

Missförstå mig rätt, jag har ett grymt roligt jobb i sommar och när jag jobbar på SNYGG känns det inte som att jag jobbar men att vara ledig är ju ändå att vara ledig. Fast jag vet att jag kommer att sakna övik energi när jag väl slutar där...

Nu har jag fått ytterligare mer meducin. Smärtan ger inte med sig och jag får inte sova på nätterna så min kusin som jobbar som underläkare har nu skrivit ut tradolan åt mig. Jag gillar inte riktigt den meducinen för att jag blir lite halvkonstig av den men nu krisar det rejält. Jag funkar inte som människa när jag inte får sova och det är ju heller inte det lättaste att sköta ett jobb. Ett jobb där man dessutom MÅSTE vara trevlig...

Så jag ber till meducingudarna att jag ska få sova och slippa att ha ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback