Den här helgen var inte att leka med

vad sägs om följande: Öltält, peter stormare, en sväng på krogen och fyra timmars sömn i fredags. Häng vid herrarnas turnering, rosévin hos sandra, öltält, ombyte hos brorsan, trädgårdsfest hos norpan, harrys, midnattsbåttur och veckohandling på statoil 04.00 i går. Känns som att man lever liksom.

Charter i övik sommaren -08 är därmed inledd.

Turneringen för oss damer blev inställd och det suger riktigt riktigt mycket. Jag var bitter i fredags men det är ju inget jag kan göra något åt så det är bara att ladda för nästa turnering.

Igår var iallafall bästa dagen på mycket länge :)

Kommentarer
Postat av: Kristina - Kikki

Hej... :) Hur mår du kompisen? Det va en stund sen. Har läst dina inlägg och låter som att du mår bra och har fullt upp i ditt liv. Jag har verkligen fått ställa om mig här nere, det är nåt helt annat än Umeå. Är så trött på kvällarna att jag knappt orkar skriva på facebook..:) Men jag mår bra och börjar trivas så smått. Hoppas du mår skitbra. Får jag fråga hur det går med kärlek, det är inget som nämns här..stor stor kram

2008-06-17 @ 19:09:49
Postat av: Maria

Hej sötis!

va kul att du läser här :) Jag förstår att det måste vara en stor omställning i ditt liv men skönt att du hittat din plats i tillvaron. Jag är glad för din skull. Nej jag skriver inte så mycket om kärleken men det är inte så mycket att nämna heller. Dött och skönt :) Det känns som att vi måste prata och det SNART! puss vännen!

2008-06-17 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback