Gräs!!!

Idag har jag klippt gräs igen. Det känns nästan som att jag inte gör annat än att klippa gräs. Jo det gör jag ju men alltså min mormors tomt är inte att leka med. Jag vet inte riktigt hur stor den är men den är stoooor. Lilla söta maja satt i mitt knä medan vi klippte, hennes pappa per gick lös med motorsågen och min morbror körde den andra den andra åkgräsklipparen.  Så det var cirkus "tabortalltjävlagrässomfinnsöverhelaastridberglundstomt" som utspelades. Det måste ha sett ganska roligt ut för domsjöborna som körde förbi när två åkgrässklippare körde rally på en och samma tomt.

Jag har just ätit en magnum och nu hade jag tänkt hoppa i duschen. Jajemens, det är hårtvättning som gäller. Jag är bara inne på femte dagen nu men jag känner att det är dags. Jag måste ju vara fin kvällen till ära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback