Piffan har blivit opiffan

and I like it!

Förra veckan slog jag rekord. Jag tvättade inte håret på åtta dagar. Jag vet, lite skadat kanske men jag orkade inte bry mig. Sedan så var det en ganska skön känsla när jag väl tvättade håret - jag hade nog inte känt mig så fräsch på riktigt länge. Idag är det Tisdag och jag har inte tvättat håret sedan i Fredags men jag känner att det är dags. Jag ska inte ge mig på några ytterligare rekordförsök.  Med tanke på att jag utför den största delen av min träning i sand kan man säkert bygga sandslott snart i mitt hår och det vill jag ju inte.

Shit, det är midsommar snart. Jag har inte riktigt vetat vad jag ska göra men jag tror jag bestämt mig nu. Här i övik har jag endast två av mina nära vänner som fortfarande bor kvar här. Den ena jobbar och den andre är riktigt riktigt RIKTIGT nystörtkärförälskad och ska iväg på en parsammankomst. Missförstå mig rätt, jag har absolut inget emot parmiddagar och dylikt men när jag inte känner personerna som ska dit känns det lite väl drygt. Jag + en massa par. Så därför har jag beslutat mig för att åka hem till davids barndomshem och fira tillsammans med mina kompisar i umeå. Detta är också en stor parsammankomst men till skillnad från det första fallet så känner jag allihopa sedan tidigare. Jag slår också två flugor i en smäll då jag förenar nytta med nöje eftersom jag måste hämta min post i umeå (Who the hell needs eftersändning?!?)

Jag tänker iallafall inte plocka några jävla blommor och lägga under kudden för att drömma om drömprinsen för han finns ändå inte. Och finns han så är han ändå störd!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback