sverigevinst :)

Så underbart att sverige lyckades krossa Grekland! Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att det skulle hända. Jag har varit på tok för mycket besviken de mästerskap som varit så jag har lärt mig att inte hoppas för mycket. Men nu känns det nästan som att en liten, liten låga av hopp har tänds hos mig. Fast Spanien på lördag... Det ska mycket till om vi lyckas sätta dit dem. Fast samtidigt har vi ju fått en bra början.

Jag och Maria käkade och drack gott på olearys medan vi såg matchen. Alkoholen flödade (mest i borden runtomkring oss) och jag fick lära mig att hockeyspelare kastar vatten, chips och andra nödvändiga saker när alkohol intas.

Ikväll vet jag inte om det blir beachträning eller en trip upp till Bredbyn för att se derbyt mellan anundsjö och friska viljor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback