whiooo

så här kommer min vecka att se ut:

Idag: återhämtningsdag
Onsdag: Stan på dagen för att fixa med nycklar inför jobbet. Förhoppningsvis kör M-real touren igång så sara o jag får genrepa inför helgens turnering
Torsdag: Gräsklippning om vädret tillåter under dagen och beachträning på kvällen. På sena kvällen kommer christina ner från umeå:)
Fredag: Häng med Christina
Lördag: Beachturnering i Härnösand under dagen. Utgång på kvällen hemma i Övik
Söndag: Återhämtningsdag

I vanliga fall är jag ofta spontan och jag gillar inte att planera allt men den här veckan måste bli en planeringsvecka om jag ska hinna med allt. Iallafall så ser jag verkligen fram emot allt detta!

Kommentarer
Postat av: ylva

Viss planering krävs ju ibland. Just nu har jag planerat in att ringa dig så fort jag haft lite visning av lägenheten här. Skulle komma en grabb vid 16 men har inte dykt upp än... puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback