Att uppskatta det lilla i vardagen

Ni kan inte förstå hur förjävla underbart det känns att vara tillbaka i umeå. Helt galet! Jag njuter av att gå till skolan en Måndag liksom. Det går nästan inte med ord att beskriva hur skönt det känns att se dessa välbekanta ansikten på skolan, träna på iksu och bara mysa själv i min lilla 1:a. Vill ni lära er att uppskatta det enkla i tillvaron, åk i väg till Övik på praktik några veckor så är det fixat!  Skämt o sido, så är det inte Övik eller min hemstad det är fel på, det är bara så fantastiskt att få komma tillbaka till sitt liv igen. Och som jag mös igår när ylvs va här och vi lagade mat tillsammans...

Vad tyckte ni om fullträffen av min schlagertippande då? Jag hade bara lite fel när jag tippade challan till andra chansen. Annars så lyckades jag ganska bra och jag är t o m lite stolt.

Nu ska jag iväg till skolan och jobba med vår gruppuppgift. Lite caselösning på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback