En snögubbe

Satan så det snöar! Man blir nästan, nästan en snögubbe av att vara ute idag. Jag och christina var och kikade på Umedalen - Ersboda på gammlia och jag inte dirket påstå att det var varmt och mysigt på läktaren. Men trots detta var det faktiskt kul att kika på fotbollen. Matchen började kl 10 men ingen av oss var särskild pigg på att åka dit så tidigt så vi såg bara andra halvlek. Efter matchen drog vi ner på stan och där tog vi en lååång fika. Mysfaktorn är hög på lördagar när man bara kan strosa runt på stan med en kär vän.

Hur kan man känna sig så omtyckt och inte omtyckt på en och samma gång? Snacka om motstidiga känslor. Ibland känner jag mig som en snögubbe i ett vårväder där jag är på väg att smälta bort.

Nu måste jag in i duschen så att jag blir klar innan johan kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback