Huuur kan modo förlora???

Jag blev så förbannad över förlusten igår så jag orkade inte skriva här. Ska det vara så svårt att lyckas tvåla dit timrå? Jag tycker egentligen inte det men jag har en dålig känsla gällande denna kvartsfinalsserie. Det kommer att bli jämt, tufft och rent av krig om semifinalplatsen. Jag tillhör en av de få människor som tycker att modo tog fel beslut när de bestämde sig för att de ville möta Timrå. Dels brinner laget av revanschlusta sen ifjol och dels så spelar det ingen roll att modo har bättre statistik mot timrå från årets grundspel än mot frölunda. Det Ä R helt annat när det är slutspel. Då är det precis som att lagen börjar om från noll och oavsett tidigare prestationer ger spelarna allt och lite till. Det är här timrås tändvätska i form av förlusten ifjol kommer in och tyvärr tror jag att detta blir modos fall.

MEN, vad vet jag egentligen?!? Jag är bara enormt inne i det hela nu eftersom jag befinner mig övik där det verkligen vankas slutspelsfeber. Lektioner inledds med snack om matchen och på fikarasterna pratas och spekuleras det om eventuella resultat. Med andra ord så trivs jag som fisken i vattnet!

Tack till min älskade mamma som hela tiden är så mån om mig. Igår kom hon hem från jobbet och hade köpt specialsulor till mina fötter. Hon är snällheten själv och ställer alltid upp, oavsett vad det än gäller. Jag är glad att jag har en sån fin mamma!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag håller med dig, det är lite mer känsla när lagen är lokaliserade så nära varandra också. Det känns lite tokigt att de spelar mot Timrå. Fixar inte MODO detta måste jag ju flytta ifrån Sundsvall :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback