just ja!

Eftersom jag tidigare har tippat så måste jag ju även göra det nu när det andra chansen så här kommer mitt tipss:

Vidare till globen:  Sibel- Därför att hon är så söt och småtjejerna vill vara som hon och givetvis för att hennes låt är så jävla F I N!

Nordman - Därför att låten är lika dålig som jag tycker att det är roligt att spela beach. Alla tävlingar i melodifestivalen har bjudit på skrällar och detta är kvällens skräll. Jag tror för övrigt att det kommer att bli århundradets krig mellan johnsson/häggqvist och just nordman. De kommer typ äta upp varandra verbalt!


Skulle jag få bestämma så skulle Sibel och Ola gå vidare. Dels för att melodifestivalen behöver dessa ungdomar och dels för att Olas låt är tokriktigtmycketjävla 80-tal och alla som känner mig vet ju vad jag känner för det ljuva 80-talet. Jag tror faktiskt att jag t o m ska ringa och rösta ikväll!

Nä nu måste jag börja locka håret! Då kanske jag hinner bli klar till kl 20.
Piffan is back!

Kommentarer
Postat av: ylva

Maria du är fan kung på att tippa. Jag är inte kung någonstans. Mobilen är paj, mitt knä är paj och pakten är paj. Mycket konstruktiv helg.

Postat av: Maria

Vad har du gjort med din mobil, gumman? När hände det och hur hände det? Och ditt knä, vad har du gjort egentligen?
Haha, jag är faktiskt lite stolt att jag lyckades få in min skrälltippning. Ok inte sibel kanske men nordman...CRAZY! te ikväll? puss

2008-03-10 @ 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback