kvalnerver

Idag ska jag träna beach och gissa vem som är gladare än gladast?! Egentligen har jag inte tid med det men det struntar jag fullkomligt i. Det är därifrån jag får min energi och ska det bli någonting vettigt gjort idag för mig så är jag tvungen....

Igår tog jag mig en riktig långpromenix och det var sjukligt skönt. Precis sådär lagomt kallt och halt. Med tanke på påskens och VFU: periodens icke träning har jag nu beslutat mig för att försöka träna el röra på mig på något vis varje dag. På söndagar har jag dispens och med att röra på mig menar jag inte nödvändigtvis ett stenhårt träningspass på iksu. Det kan lika gärna vara en lång och skön promenad som gynnar både kropp och själ.

Ikväll lirar grabbarna (
http://svenskidrott.se/Organisation.asp?id=35684) kval och jag är faktiskt riktigt nervös. Bäst av två matcher och det är viktigt att de får en bra start nu inför hemmamatchen på söndag. Känns som att jag kommer sitta fastklistrad vid datorn och kolla matchrapportering. Länken ovan (jag vet fortfarande inte hur man gör när man ska klistra in en riktig länk så det är det jag kan bistå med) är till sikeås hemsida och där kommer det förmodligen komma in ytterligare en länk, kanske i gästboken, där man kan följa matchen online. By the way, kortet på david på första sidan är förmodligen det bästa kortet som någonsin tagits av honom. Han blev ju t o m bra på den :)

Nä nu MÅSTE jag skriva. Jag suger på det här med att få saker och ting gjorda just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback