Lite träningsmotivation dagen till ära...

skulle inte vara helt fel!

Fick jag nämligen välja skulle jag lägga mig raklång i soffan och bara titta på teve. Men jag ska släpa mig på iksu för att genomföra ett spinningpass om en timme. Jag vet att det kommer att kännas hur skönt som helst när jag väl har gjort bort det men just nu känns det bara förjävla drygt!

Någon som sett en tevedosa förresten? Jag hittar inte min. Jag har letat precis överallt men den finns ingenstans. Förmodligen har den fått ben och traskat iväg till något trevligare hem. Bara lite frustrerande att behöva kliva upp från soffan varje gång man ska höja volymen eller byta kanal. ¨Med andra ord, dagens i-landsproblem!

Jag har för övrigt lyckats med två riktigt cp-strul. Alltså strul i den bemärkelsen att man ramlar (fick veta idag att man säger ramlar och inte strular när man ramlar här i umeå. Säger man strul menar man ett hångel på krogen). Igår när jag skulle på iksu ramlade jag precis när jag kom ut på vägen. Jag gjorde inte illa mig eftersom jag hade min stora dunjacka som varsamt tog emot mig mitt i fallet men en karavan av bilar fick se min lilla uppvisning. Imorse ägde strul nr 2 rum på nästan exakt samma ställe. Eftersom jag inte hade min jättestorasuperskönadunjacka på mig denna gång så gjorde detta strul betydligt ondare än det som ägde rum igår.

Nä nu måste jag tagga igång för träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback