mitt tips

eftersom det är schlager ikväll så ger jag på mig att tippa vilka som går vidare:


Till globen: Bengtzing - Det är klart att schlagerprinsessan ska till globen. Detta energiknippe tar givet en finalplats bara för att hon är... hm, ja Linda Bengtzing.

Sibel - En till ballad och hon är småtjejernas nya idol. En klar underdog som givet tar en finalplats.

Till andra chansen: Pirelli - The queen of melodifestivalen kommer nog inte längre än så bara för att hon är just favorit. Men därifrån tar hon sig lätt som en plätt! En svensk schlagerfinal utan challan är som iksu utan sand, som en lärarutbildning utan anders bek eller som en pamela anderson utan bröst!

Nordman - Här är omgångens skräll! Det är på det här bidraget vi fulla människor på sveriges alla olika förfester ringer och röstar. Ju sämre desto bättre...


(Jag har ingen aning om hur låtarna låter men jag gör en vild chansning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback