Nervös

Nu sitter jag här och borde vara toknervös eftersom jag kommer att bli examinerad idag av min lärare från universitetet. Men det är jag inte. Bara tanken på att jag inte är nervös borde göra mig nervös men hur jag än försöker åkalla nervositeten så går det bara inte... Det bådar inte gott med andra ord!

Helgen har varit på tok för jävla bra och det var inte med ett glatt humör jag åkte till övik imorse(i och för sig, vem faan skulle vara pigg och glad när man stiger upp klockan kvart i fem på morgonen). I all stress så glömde jag min packning så jag får vackert sätta mig på bussen till umeå idag efter skolan för att hämta alla saker. Kul med ännu en uppstigning modell superultratidigt imorgon bitti! I lördags blev det ett besök på schlagerklubben än en gång och jag lämnade inte stället besviken. Riktigt kul hade jag och jag inser att jag aldrig ska säga aldrig mer...

Håll en tumme för mig och min lektion idag. Jag orkar inte med att bli sågad längs fotknölarna.
Nu blev jag faktiskt lite nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback