Påskmys

Idag är det skärtorsdag och det innebär mys, mys och mys! Jag tycker att det är så underbart med denna högtid. Våren är på ingång, några dagars ledighet och det är en massa påskkärringar överallt :) Tro vad alla ska göra i påsk då? Jag åker ju som sagt till fjälls och just nu håller jag på att tvätta i förbannelse. Hur kul är det på en skala att kliva upp klockan 7 för att tvätta när man enbart sovit 5 timmar?! Tro om jag kommer vara "maria -modell grining, trött och sur" ikväll? Men jag har enbart mig själv att skylla.


Det har varit lite sparsamt med min tacksamhet här på bloggen de senaste dagarna men idag vill jag ge den till Lovisa. Tack för att du är min vän och att du finns i mitt liv. Vi har varit med om både det ena och det tredje i våra liv och det är vid dessa tillfällen man växer som individ men också som vänner. Tack för en fantastisk kväll igår som berörde hela mig och mitt hjärta.

Idag ska jag få träffa gosoffanmin!!! Och som jag har längtat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback