Praktikslut och inatt åker påskkärringarna till blåkulla

Japp, Inatt händer det. Då tar alla häxor sina kvastar och styr sin kosa mot blåkulla. Mysigt tycker jag...

Själv så är jag äntligen tillbaka i umeå. Det har varit några bråda dagar på slutet med en massa rättning, betygsättning och stress men nu äntligen kan jag pusta ut. Under några dagar iallafall! På tisdag är det dags för skolan igen och det är med blandade känslor jag tänker på det. Men det tar jag då.

Imorgon bär det av till fjällen. Kittelfjäll för att vara exakt och som jag har längtat! Känns oerhört skönt att få åka bort några dagar. Jag hoppas ju även på en massa, massa sol så att jag kan få lite bränna oxå.

Är inte påsken underbar?!? Jag ÄLSKAR denna högtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback