satan!

Det ser inte bra ut för grabbarna alltså....15 min in i andra halvlek ligger de under med 26-15. Nu måste de hämta in så att det blir ett bättre läge inför söndagens match. Jag har inte riktigt lyckats lista ut hur de räknar men det borde ju vara så att ifall sikeå förlorar med t  e x sju mål ikväll måste de vinna med med åtta på söndag. Men vad händer ifall de vinner med lika många mål? Det här med handbollsregler och dylikt är inte riktigt min grej.

Jag har spelat beach idag och det var som vanligt hur kul som helst. Jag är så otroligt glad att jag har hittat denna fantastiska sport. Jag blir som en glad unge när jag spelat och jag kan spela hur mycket och hur länge som helst.

Jag hittade lite nygamla kort på min dator by the way:
 Anna, en av tjejerna som jag bodde med i Lund & Jag busar på min 23-års fest
Det här kortet är så sjukt roligt! Johan & Robban showar loss inför julfesten

Det här är jag & Lovisa juldagen -04
Mitt smultronställe i vågsnäs.
Karin, jag, maria och lovisa nyårsafton -05
Mina söta marior på min födelsedagsfest i stugan -05
Handbollsbild. Nr 13 - david och nr 11 - johan.
Joel är taggad inför match!
David är utslagen efter en dag på gullvik och johan lirar gura. En fantastisk helg i somras.
En puss på gojohanvännenmin :) 15 september -07
Haha, snygg bild! Juldagen -04. Jag hade klättrat på min kära vän marias kille på en efterfest verkorna innan och det resulterade i en spricka i höger arm. När spriten går in, går vettet ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback