twin peaks-kväll

Nu är det skola som gäller. Det känns som att man knappt har varit ledig och jag är inte direkt jättemotiverad till att sitta på skolan och plugga i x antal timmar. Grupptenta oxå - va faan är det??? Ja, det lär väl visa sig.

Fjällen tänker jag skriva om i nästa inlägg men det var var fantastiskt. Jag kan sammanfattahelgen med tre ord; Whiskey, Anna Book och bilbogsering.

Igår hade jag, johan och joel twin peaks kväll. Vi skulle egentligen på bio men den där förbannade jävla handbollen ställer ju alltid till det. Men då det inte gick med bio så blev det twin peaks och nu verkar det som att vi alla tre har fastnat. I och för sig såg vi bara pilotavsnittet men sååå spännande det var. Och 80-talet visar sig från sin bästa sida.

Nä nu måste jag effektivisera mig så jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback