Underbara Lördag

Finns det något bättre än lördagar?!? Jag tror faktiskt inte det. Helst när man jobbat en hel vecka och får en välförtjänt vila. Och för att inte tala om ifall man ska iväg på något roligt på kvällen, då är lördagdag den absolut härligaste dagen.

Igår var vart det bio. No country for old men stod för underhållningen och jag måste säga att den var riktigt bra. Bra på ett speciellt sätt. Det är kanske inte den film jag skulle hyra i första hand för den var på tok för brutal för min smak men det var så snyggt gjord. Sådär oscarsvinnareseg men scenerna var så utrdragna och detaljerade så jag föll för filmen. Men jag måste medge att jag tittade bort när de mest vidriga scenerna visades. Eller vad sägs om ett armbrott där en benbit står rakt ut från armen?! Jag tänker inte avslöja något mer men se den om ni har möjlighet.

Jag håller på att tvätta nu och samtidit ska jag göra ett litet hemma-spa hade jag tänkt. Lite ansisktmask, peeling, ögonfrans- och brynfärg och sen hade jag tänkt toppa det med lite fotmassage.
livskvalité!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback