Vår långpromenad...

nu har jag och soffan varit ute på vår långpromenad. Som egentligen inte blev någon långpromenad. Det blåste isbjörnar ute så när vi kom ner till ica berghem bestämde vi oss för att ta bussen ner på stan, göra våra ärenden på systemet och därefter gå till gammlia och sedan hem. På skulle vi kanske hinna se slutet på ersboda-matchen och första halvlek av ufc-matchen. Tyvärr blev det inte riktigt som vi tänkt oss eftersom vi båda var överoptimistiska i vår planering. Vi missade ersbodas match vilket jag tyckte va jättesynd. UFC-matchen såg vi bara första halvlek av och det var inte så mkt att hurrra för. 0-0 stod det i halvtid och då insåg vi att vi frös alldeles för mycket för att sitta ute och titta på en match där varken någon av oss känner någon som spelar. Soffan ringde hennes söta sambo som kom och hämtade oss (jag lovar, hade det varit bättre väder hade vi gått toklångt). Så nu är det laddning inför kvällen som gäller. Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova för att jag är toktrött men jag måste sätta igång med duschningen nu om jag ska hinna. För er som är umeåbor och inte har något speciellt för er imorgon förutom att vara bakis, åk till robertsfors och hejja på sikeå pojkarna! De behöver allt stöd de kan få och vore det inte förjävla kul att ett lag som är nykomlingar i ettan lyckas ta steget upp i nästhögsta serien i handboll här i sverige?! SÅ kom o hejja! Matchen börjar kl 14

GLÖM INTE ATT DET ÄR SOMMARTID IMORGON!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback