Whiskey, Anna Book och bilbogsering

Tror ni att jag gjort något av det jag skrev tidigare. Näej självfallet inte, det är ju som vanligt när jag har 1000 miljarders saker att göra. Förut var jag så mycket bättre på att göra allt det jag behövde göra men nu gör jag allt det andra som är onödigt istället. Jag menar, det är ju knappast viktigt att logga in på facebook 20 ggr/dag. Eller för den delen sitta och prata i telefon med kompisar  i x antal timmar. Nästa gång jag ser en stjärna falla ska jag önska mig 20 kilo framförhållning så det blir några barn gjorda i mitt liv (ok, ni som känner mig vet att man inte ska ta mig o r d a g r a n t)

Som jag skrev tidigare var fjällsresan tokhärlig!
Torsdag: Nya människor och härliga människor. Lång bilresa med 3 påskägg i baksätet, med andra ord en massa onyttigheter. Kärt återseende med mina barndomsfjäll, bara det gjorde mig till den lugnaste marian på väldigt länge. Iskall men väldigt mysig stuga, skottning och mysprat framför brasan. Lärde mig att inse charmen med att dricka whiskey. Somnade 04.

Fredag: Uppstigning i ottan. Sol med nästan klarblå himmel och vindstilla. Halva gänget till backen och andra halvan skottade gångar, vattenhål och badtunna. Långpromenad till backen där vi mötte upp de övriga för att sedan bege oss till kittelparken och afterskii. Världsklass på pizzaslizen! Tillbaka till stugan. Mysprat framför elden. Vila. Middag. Ölspel där jag rockade (förmodligen). Bad i badtunnan i månsken. Somnade 03.

Lördag: Uppstigning i ottan. Strålande sol, klarblå himmel och inte ett moln så långt ögat kunde nå. Hela gänget till backen. Softning och solning i backen. Afterskii på hotellet. Tillbaka till stugan, middag och uppladdning inför utgång på hotellet. ANNA BOOK och  "A B C" :) Kunde inte bli så mycket bättre än så...

Söndag: Softning hela dagen i stugan och sedan hemfärd. Bilbogsering och tillbaka i umeå 01.30

Sådär, det va helgen och som jag skrev tidigare, det var en underbar resa. Miljöombyte är underskattat och med tanke på den stress som varit på slutet så var det här hur skönt som helst för mig. Tack till alla för ett fantastiskt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback