datasalshäng

Klockan är snart halv tio och jag har suttit här i datalsalen sedan klockan halv elva imorse. Det är skadat. Visst, det har inte varit effektiv tid hela tiden men både jag och sofie har faktiskt jobbat på bra idag.

Snart är det helg igen och jag fattar verkligen inte var denna vecka har tagit vägen. Imorgon ska jag hänga på grabbarna och grilla hemma hos Fred ute i Sävar. Tror faktiskt att det kommer att bli himla trevligt. På lördag ska jag väl försöka ägna dagen åt att skriva på uppsatsen och på kvällen blir det nog lite party. På söndag är det dags för matchen igen och det ser jag fram emot.

Åtminstone en sak är jag säker på. Den här helgen kommer nog att bli 100000 gånger bättre än förra helgen, oavsett hur den slutar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Vill du vara med och tävla om ett Biokort värde: 100 kr så ska du gå in på min hemsida www.musiknytt.blogg.se

2008-05-22 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback