Det snurrar i min skalle!

Japp där har vi den. Enligt siareMaria och spådomsYlva kommer Det snurrar i min skalle med Familjen bli vårens och sommarens stora partydänga. Eller iallafall vår. Den är fantastiskt bra och när jag  lyssnar på den blir jag som Nacho och får damp. Eller kanske inte damp men jag skulle vilja studsa upp och ned som en studsboll. Typ som när jag och soffan var på Rex förra året. Ylva var grym som hittade denna grymma låt!

Det dumma dock med att jag nu har laddad den i min shuffle är att jag kommer lyssna ihjäl den. Uppskattningsvis har jag, sedan Ylva skickade den till mig imorse vid 10-tiden, redan lyssnat på den ca 40 ggr. Men jag är sådär, upptäcker jag något som är bra ska det bara överkonsumeras tills jag blir spyless. Allt eller inget liksom.

Intensiv, jag?!? Nääee.... :)


Jag gjorde upp en eld för dig
och nu brinner hela skogen

Nu vet jag vad du kommer o säg
och det känns som första gången
Kom, vi visar dom att det är vi
men det visste alla redan
Ut springer du iväg med mig
Ja hör du hur dom sjunger?

Som att allting redan var bestämt
som att jorden går runt solen
Vem hade kunnat ta min plats?
Han finns ju bara inte!

Dom pratar om något underbart
Jag är där, jag kan berätta!
Stort, större än jag någonsin trott
det snurrar i min skalle

Jag gjorde upp en eld för dig
och nu brinner hela skogen
Nu vet jag vad du kommer o säg
och det känns som första gången
Kom, vi visar dom att det är vi
men det visste alla redan
Ut springer du iväg med mig
Ja hör du hur dom sjunger?


Hör hur dom sjunger!


Kommentarer
Postat av: ylva

magiskt :)

Postat av: Maria

riktigt jävla tokmagiskt
:)

2008-05-07 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback