...

Jag fattar inte att jag inte kan hålla efter när jag städat. Det känns som att det alltid är stökigt hemma hos mig men samtidigt så känns det också som att jag inte gör annat än att städa. Igår när jag kom hem, hade gosoffanmin städat. Idag ser det ut som det tredje världskriget här. Hur går ekvationen ihop? Jag måste bli bättre på att lägga saker på sin rätta plats.

Igår blev det film hemma hos mig och Pulp fiction stod för underhållningen. Jag kan inte direkt påstå att jag tycker att den är bra. Det är på tok för långa dialoger i filmen och är man trött och rastlös är det pärs att ta sig igenom den. Iallafall sov jag som en stor sten inatt och det är jag oerhört tacksam för. Eftersom john blund har tokdissat mig på slutet så har jag ju inte sovit så bra men natten i natt ingav mig förhoppningar och jag tror mig se en förändring påväg.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Troligen iksu men vi får se.


Kommentarer
Postat av: Elin

Så roligt det var att du tittade förbi idag! Synd att det var så mycket folk att jag inte hann prata. Jag är helt slut efter dagen! Vi får ses snart tycker jag! Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback