fotbollsmaria is back

Jag ska sluta att träna på kvällen. Det är en omöjlighet att somna då. Jag blir så uppe i varv och det känns som att jag skulle kunna springa fem varv runt umeå. Igår somnade jag inte förrän vid 02-tiden och det är inte riktigt det optimala om man ska försöka vara på skolan och skriva på uppsatsen.

På Söndag ska jag spela fotboll. Haha, jag själv tror knappt att det är sant. Ska bli roligt att se hur det går med tanke på att jag inte spelat på två år. Jag sprang på sofia, en gammal lagkompis från fotbollstiden, och hon berättade att de hade ett korpenlag på hennes jobb. Så hon frågade ifall jag ville vara med och givetvis kunde jag ju inte tacka nej till ett sådant erbjudande. Ikväll är första träningen men jag hade redan kört ett pass idag så jag avböjde. Detta innebär ju att jag kommer att spela min första match utan att ha tränat fotboll på evigheter. Haha, det blir en syn av dess like på minervaskolan kl 18.00 på söndagkväll.

En massa vin i helgen så är jag fit for fight bara :)

Kommentarer
Postat av: Skåningen

Du är ju så lättränad och du har ju lärt dig av den bäste. ;)
Kör hårt!
Kram

2008-05-08 @ 22:10:53
Postat av: Elin

Shit vad roligt! Jag saknar verkligen fotbollen ibland! Lycka till. =)

Postat av: Maria

haha, jag lättränad?!?Vet inte riktigt vad du grundar detta på men jag
kan ju säga som så att jag inte är 22 år längre :)

Ja men visst saknar man fotbollen,helst när man har spelat länge...Hoppas du får en fin helg, elin!

2008-05-09 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback