Fotbollssöndag

Det blev ingen match. Tydligen hade någon dubbelbokat och samtidigt som vår match skulle det vara en knattematch. Lite synd tycker jag nu när jag var så peppad. Men då fick jag träna istället och det var riktigt kul. Jag blev förvånad över hur mycket jag orkade. Trodde nämligen att jag skulle va tvungen att lägga mig ner och dö i princip efter några minuter men det gjorde jag inte. Ok, jag ska inte vara kaxig, det var ju trots allt bara träning. Men det verkar som ett härligt gäng tjejer iallafall och det är ju huvudsaken. Nästa sammankomst är på Torsdag då vi tränar på mariehemsängarna. Nästa match är inte förrän den 25:e så då hinnar jag peppa igång min form. Haha...

Idag har det tittats på fotboll. UFC vann sinn match men tyvärr spelade ersboda bara oavgjort. Fast jag tycker, utan att ha sett matchen, att det är en bragd att ta en pinne mot Boden. Kul var det iallafall att titta på fotboll. Mindre kul var det att det blåste isbjörnar.

Imorgon är det provtagning som gäller. Håll en tumme för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback